PES 2013 Türkçe Spiker V.1.0 iNdir


PES 2013 Türkçe Spiker V.1.0 Tamamlandı! Pes 2013 Türkçe spiker iNdir. Pes 2013 turkcespiker.com yapımı Türkçe spiker yaması... Pes 2013 için turkcespiker.com trafından geliştirilen Pes 2013 Türkçe spiker v.1.0 nihayet çıktı!

Ve nihayet TSC ekibi Pes 2013 Türkçe Spiker yamasını pes sevenlerin beğenisine sundu. Yine aynı, yine her zaman ki slogan...

 -Heyecanlı, gerçekçi, akıcı, coşkulu ve DOLU DOLU!

===================

Kadınları etkileyen AŞK parfümü olduğunu biliyor muydun??

Parfüm kullanıyorsun zaten değil mi? Bari bunu kullan hem güzel kok hem kızları etkile 

Buyur buradan incele, aklına yatarsa...: http://goo.gl/3Ky6qN




================================

Ama bu kez çok daha kaliteli çok daha farklı ve yenilikci. Turkcespiker.com tarafından geliştirilen pes 2013 türkçe spiker yamasını aşağıdaki linkden güvenle iNdirebilirsiniz... iyi eğlenceler...

Turkcespiker ekibi tarafından her sene PES serileri için yapılan Türkçe spiker çalışmalarında sıra PES 2013'te..

PES 2013 Türkçe spiker, PES 2012 için yapılan Türkçe spiker çalışmalarının bir kısmının kullanılması ve üzerine 1000 kadar PES 2013'e has yeni repliklerin yapılması ile siz pes fanatikleri için oluşturuldu.

Pes 2013 Türkçe Spiker v.1.0 iNdir Tanıtım Videosu iZleyin:


Detaylı İçerik:
 
Öncelikle, PES 2012 ve PES 2013 oyunlarında spikerde bazı dosyalar ortak olduğu için (KONAMI her sene eski spikere biraz replik ekleyip bize veriyor) bu ortak dosyaları PES 2013 Türkçe spikerine aktardık (exTReme 12'den de aktarılan dosyalar olmuştur )

Sonrasında, sizlere oyunun yapımcı firması gibi, önceki serideki spikerin aynısını vermek istemedik ve PES 2013'e has yeni repliklerin bir çoğunu seslendirdik. Toplamda 1000 kadar, oyunun en can alıcı yerlerinde çıkan yeni replik eklendi.

Spiker Çalışması Devam Ediyor:
 
PES 2013 için Türkçe spiker çalışmamız devam etmektedir. Daha yapılacak çok replik var. Bunların en önemli kısmını oyuncu ve takım isimleri oluşturmaktadır. Bu spikerin İLK VERSİYON olduğunu, eksikleri olacağını unutmamanızı isteriz. İlerleyen zamanlarda, Türkçe spikere yeni replikler ekledikçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.

NOT: Orijinal ya da değil, tüm PES 2013 PC versiyonlarında, tüm işletim sistemlerinde sorunsuz çalışır. Kurulumu daha kolay ve sorunsuz yapmak için rar içerisindeki beni oku dosyasını mutlaka okuyun.


PES 2013 Türkçe spikeri indirip kurduğunuzda ister yamalı ister yamasız tüm PES 2013 oyunlarında spiker TÜRKÇE olarak sorunsuz çalışacaktır.

Yamalı ya da yamasız HER TÜR PES 2013 oyununda sorunsuz çalışır. Eğer yama kullanıyorsanız tutup yamanızı falan silmeyin. İndirin ve oynayın.

Boyut:452mb

Kurulum:

İndirdiğiniz dosyadan çıkan "spiker_dosyasi.img" dosyasının adını "dt00_e.img" ve "isim_dosyasi.img" dosyasının adını da "dt05_v.img" olarak değiştirin.
İsmini değiştirdiğiniz dosyaları oyunun kurulu olduğu alanda "C:\Program Files (x86)\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2013\img" içerisine atın ve eskileri ile değiştirin.

KURULUM TAMAMLANMIŞTIR.
İYİ EĞLENCELER DİLERİZ.

Bu işlemler bittikten sonra mutlaka oyun içerisinden ana menüde "Sistem Ayarları" "Dil Ayarları" yolunu takip ederek Anlatım dilini MUTLAKA İNGİLİZCE SEÇİN!

Pes 2013 Türkçe Spiker iNdir Tek link;


**** 

En uygun fiyat garantisi ile turbobit premium almak için Tıklayın==>>


ÖNEMLİ NOT: Turbobit.net'ten ücretsiz iNdirme ile bu dosyayı 37 dakikada indirirsin, premium alırsan aynı dosyayı sadece 2 dakikada indirirsin... Turkcell, Avea, Vodafone hattınızdan telefon ile premium almak için:


BURAYA tıkla Download fast - Yüksek Hızda iNdirme ye tıkla, gelen ekranda yukardan SMS i seç,

1 aylık premium almak için turbonet30 yazıp 7979'a,

1 haftalık premium almak için turbonet7 yazıp 7979'a gönder

Telefonuna gelen PİN Kodunu doğru bir şekilde boş kutucuğa gir Send'e tıkla ve premium hızda indir... iyi eğlenceler... 

SMS yerine Reseller list veya Kredi kartı ile ödemeyide tercih edebilirsiniz. 

****************************************************


Bunu iNdirdiniz mi? PeSBoX Anatolia 2013 v0.8 Buraya Tıklayınn



Pes 2013 3 Büyükler stadyum yamaları indirin BURADAN==>>

11 yorum:

  1. Diğer spiker yamaları çok karışık, turkcespiker.com ekipi tarafından geliştirilen bu yamayı heyecanla bekliyoruz. İnşallah pes 2012 de olsuğundan çok daha kaliteli bir spiker olur. Şimdiden çok teşekkürler. TSC ekibinin ellerine emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşa katılıyorum diğer yamalar karışıktı. Ucuz etin yahnisi yenmez dememişler boşuna! turkcespiker.com bu işin piri gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. İndirdim yamayı agalar güzel olmuş be ya :D türkçe spiker sağolsun bizi kurtardı yaa :D admin ellerine sağlık iyi paylaşım!

    YanıtlaSil
  4. bizim turnuvalara renk geldiabicim saol tsc

    YanıtlaSil
  5. Türkçe Spiker sayesinde oyun daha yeni bir halta benzedi :D :D eline sağlık adminim. Güzel yamaymış kurdum aklım gitti

    YanıtlaSil
  6. Sagolun ellerinize saglik, arkadasa bende katiliyorum, öbür yamalar Türkcespiker ekibi arkadaslarin yamalarina göre etkisi cok düsük, birde
    o atasözün en eski özgün bicimi "Ucuz etin suyu yavan olur" istanbul Türkcesi'de alisilageldigi gibi Anadolu Türkcesin'den alip belli bir söylenis biciminde kullanir, bu atasözü yöre'den yöre'ye belli bicimlendirmeler ile söylene gelmistir.

    YanıtlaSil
  7. İlk kurduğumda hata verdi de oyunu kaldırdım yeniden kurdum şuan gayet iyi çalışıyor. Çok sevindim bu yamaya eline sağlık yönetici :D

    YanıtlaSil
  8. PES 2013 Türkçe Spiker' i kurdum hata falan vermedi şuan oyundan çıktım biraz ara verdim ve hemen bu teşekkür yorumunu yazayım dedim! Eline sağlık admin!

    YanıtlaSil
  9. arkadslar ben bu yamayı kurcam iniyor şuan mesela bu sitedekı stsl yaması yada baska yama yuklersem ustune bozulurmu

    YanıtlaSil
  10. admin ve arkadaşlar ben bunu indiriyorum sonra napıcam benim sidim orjinalde acil yardım edin adam arapça konuşuyor çok sıkıcı oluyor acil yardımmmmmm !!!

    YanıtlaSil